duminică, 2 august 2009

Here I go

Imi propusesem de ceva vreme sa imi creez o pagina personala in care sa pot sa aberez tot ce imi trece de-a lungul unei zile, saptamani, luni, prin cap... dar, din diverse motive (lene???), nu mi-am dus niciodata intentia la bun sfarsit. Pana azi. Pana azi, cand fiind vacanta si avand tot timpul din lume, am decis sa imi omor atata amar de timp irosit, de altfel, in fata Tv-ului, ducand la indeplinire o misiune... Asa s-a nascut "Sense and Sensibility" (deloc original, ca tot veni vorba) sau Eul meu internaut :). Nu mi-am propus sa adopt un anumit ton... Acest blog a luat fiinta doar ca sa imi serveasca mie drept oglinda, ciorna, reper pentru viitor... drept prieten, chiar, de ce nu? Pentru a putea evalua peste 1 an, sa zicem, progresele inregistrate intr-un anumit domeniu. Amoros, profesional, nu conteaza. Pentru a-mi aminti de momentele frumoase ce se ingramadesc (sa speram!) in decursul a 365 de zile. Dar si pentru a-mi aminti lectiile dureroase pe care le-am avut de invatat (si care sper, de asemenea, sa apara, aducand totusi cu ele si o doza minima de analgezic :)) In fine, sa zicem doar ca aveam nevoie de acest blog in momentul de fata... si poate ca de aceea a si aparut acum si nu mai devreme ori mai tarziu.
Asadar, incepand de azi, 2 august 2009, ma avant cu incredere in lumea virtuala... Sa speram ca drumul va fi lin si presarat cu entry-uri happy, in proportie de... macar 51%!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu