joi, 13 august 2009

Friends and/or lovers

Am luat o decizie. Nu mai dau la masterul de Consultanta si Expertiza in Publicitate. De ce? Pentru ca nu am nici in clin, nici in maneca cu domeniul publicitatii/Relatiilor Publice/comunicarii, etc. si nu imi permit sa imi asum riscuri in acest moment. Riscul de a aplica la un master unde sansele sa prind un loc la buget sunt fffff. mici, spre zero chiar. Cine-stie, daca pe viior voi descoperi ca acest domeniu mi se potriveste (si voi si avea mai mult chef sa study, desi...), poate voi aplica. Momentan, insa, nu o voi face. In schimb, voi incerca sa intru la buget la unul din masterele de la facultatea "mea"... Teoretic, aici ar trebui sa am oaresce sanse... Singura problema ar fi numarul foarte scazut de locuri fara plata (6 la unul, 12 la celalalt). Dar poate ca totusi unul va fi al meu. Sa nu ne pierdem optimismul, nu? ;)

Azi am aflat ca sunt "sanatoasa tun" (am incheiat citatul). Asta mi-a spus medicul meu de familie cand i-am aratat rezultatele analizelor pe care m-am chinuit sa mi le fac timp de aproape o luna. Nu stiu daca lucrurile stau intr-adevar astfel (nisipul de la rinichiul drept ar trebui sa fie o dovada a faptului ca nu-s chiar asa de sanatoasa after all!), dar sa zicem ca e ok :). Pana la proba contrarie.

Un prieten drag s-a intors zilele astea de la mare, motiv pentru care ne-am si vazut marti. Am petrecut vreo 5 ore impreuna si, trebuie sa recunosc, a fost interesant. De fapt, el e una dintre putinele persoane cu care pot sa discut lejer, fara inhibitii, despre toate tampeniile pamantului, asa ca era de asteptat sa have a great time together. Si am ras o gramada. Si mi-a adus un cadouas mic, verde si blond pe care scrie numele meu :D. Cu alte cuvinte, am petrecut o dupa-masa fff placuta si necomplicata... Cu toate acestea, seara respectivei zile am petrecut-o punandu-mi intrebari existentiale despre lume si viata. Tolanita in pat, am inceput sa ma intreb daca relatiile sunt posibile intre doi oameni, amici, care se inteleg foarte bine si care au acelasi "noroc" in amor... Cred ca se poate. Dar nu in ceea ce ma priveste. Eu cred in scanteia aceea care te face sa te apropii de un necunoscut si care iti da senzatia ca, intr-un mod cu totul si cu totul misterios, il cunosti de o viata. Si mai sunt si adepta lozincii "all or nothing" (nu-mi plac jumatatile de masura, "imi cam placi, dar..." ori jumatatile de adevar, for that matter). In a nutshell, I don't settle for anything less than butterflies :). Asa ca, pentru mine, friends will be friends and lovers will be lovers (and friends, as well, if i'm lucky).

Saptamana viitoare planuiesc o evadare la Tusnad sau/si Campina. Wanna come?

P.S. Did I tell u that I have two spleens? :D

2 comentarii:

  1. "Si mai sunt si adepta lozincii "all or nothing" (nu-mi plac jumatatile de masura, "imi cam placi, dar..." ori jumatatile de adevar, for that matter). In a nutshell, I don't settle for anything less than butterflies :)" Asta îmi sună perfect. :D Poate şi pentru că mă regăsesc în ea. Şi cum adică you have two spleens? :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru apreciere! Si da, am doua spline, dupa cate se pare :D. And I'm special, not a freak :p.

    RăspundețiȘtergere